Mali koraci ka zdravom životu + gratis 7 jednostavnih recepata

Mali koraci ka zdravom životu

Ovaj post već dugo želim da napišem i veoma mi je drago što ću konačno moći da ga podelim sa vama. Tema o kojoj mnogo razmišljam i o kojoj često pišem – zdrava ishrana. Nadam se da ću vam približiti moje stavove o zdravom životu i zdravoj ishrani, koje i kroz blog pokušavam da promovišem.

Tema zdravog života mi je veoma važna i ovaj tekst je veoma ličan i iskren. Ne mogu pred vas da izađem kao osoba koja sve zna ili koja je oduvek imala odgovore na pitanja o zdravom životu. I sama sam pokušavala da pronađem pravi put, često sam se i osećala izgubljenom. Dugo je izbor hrane u stvari bio odgovor na pitanje kakvi ljudi me okružuju, da li volim posao koji radim, da li sam zadovoljna odnosom među kolegama i nadređenih prema meni. A sve je bilo praćeno konstantnim osećajem da nešto nije kako treba. Dok nije moglo da postane ozbiljan zdravstveni problem. Tada je došlo vreme za promene.

Ono što iz ličnog iskustva mogu da vam kažem da je zdrav životni stil mnogo kompleksniji od toga koju hranu ćemo jesti. Stav prema ljudima, prema životinjama, prema prirodi. Stav prema sebi. Neke stvari u životu su van našeg domašaja, neki ljudi su jednostavno loši, neke poslove radimo samo zbog finansijske sigurnosti, neke ljudske interakcije ne možemo da izbegnemo. Ali ako imate izbor – izaberite zdravu hranu. Vodite računa o sebi.

Moja ideja je da na blogu delim inspiraciju i ideje kako možete ishrani dodati više prirodne, organske hrane i proizvoda, a da hrana i dalje bude ukusna. Lakše je odlučiti se za zdravu ishranu, ako je ta hrana lepog ukusa i lako se priprema. Svi recepti su ideje, možete sami da prilagodite ukusu, želji, onome što imate u kuhinji, onome što vam je lako dostupno. Potrudiću se (koristim ovaj izraz, jer ne volim reč nikad) da vas ne dovedem u zabludu da nešto morate ili nešto ne smete. Na kraju teksta uvek stoji poruka da *Informacije koje se nalaze u tekstu nemaju nameru da donose dijagnozu, da leče ili spreče neki zdravstveni problem ili neku bolest. Molim vas da se obratite doktoru za pitanja koja se odnose na specifično stanje u vezi sa zdravljem. Ova poruka će se uvek pojavljivati kao podsetnik da ukoliko postoji zdravstveni problem, onda je izuzetak i reči “morate” i “ne smete” moraju ozbiljno biti shvaćene.

Ono što je najvažnije, želim da istaknem da smo svi mi različiti. Samo vi znate šta vašem organizmu odgovara. Toliko je različitih dijeta, načina ishrane, a zdrava ishrana je pronalaženje šta vas čini srećnim. Pronalaženje balansa, zadovoljstva, bez prevelikog ograničavanja i osećaja krivice. Izbor je vaš i samo vaš.

Ovaj blog je mesto za promovisanje izbora, bez kritikovanja istih.

Želja mi je da se blogu Little Blue Book vratite kada želite da pronađete inspiraciju kako da jednostavno i brzo pripremite obrok. Kako da iskoristite dobrobiti koje nam daje priroda, kako kroz hranu, tako i kroz začine ili čajeve. Recepti koje objavim na blogu i sama pravim, podatke o sastojcima prethodno detaljno proverim. Svaki predlog je krajnje dobronameran, ali ponekad dobra namera nije dovoljna. Bez obzira koliko ljudi prati i aktivno čita ovaj blog, važno mi je da ne bude nesporazuma. Uvek postoji odgovornost kako će moja poruka biti protumačena. A poruka je jednostavna – pronađite šta vama odgovara.

Jedan od malih koraka ka zdravom životu,  koji sam i sama počela da primenjujem – ne preskačite doručak. Ako možete pripremite svoj obrok prethodne večeri.

Kao zahvalnost za izdvojeno vreme i vašu pažnju (iskreno to mislim, vreme je najvrednije) napravila sam jedan mali kuvar sa jednostavnim receptima za doručak. Želim i da istaknem, da u kuvaru ne postoji specifično koje mleko se koristi, tako da je opet, izbor na vama. Već se ponavljam, ali prilagodite svojim željama, toleranciji na hranu, finansijskim mogućnostima. Takođe, pokušavam da u receptima sastojci budu lako dostupni i ne previše skupi. Znam da je to relativna stvar, ali recimo ovsene pahuljice se mogu pronaći u svakom većem marketu ili kupiti na meru u prodavnici zdrave hrane. Najiskrenije se nadam da ćete uživati u mini kuvaru i da ćete isprobati recepte. Želja je da vam olakšam odgovor na pitanje – Šta spremiti za doručak?

Link za kuvar je ovde Jednostavni recepti .

Kao i uvek, mesto za komentare je otvoreno za vas i svaka vaša reč mi mnogo znači.

Do sledećeg čitanja,

Tanja

 

One Reply to “Mali koraci ka zdravom životu + gratis 7 jednostavnih recepata”

Leave a Reply

