Interesantne julske priče

portugal

Leto je vreme odmora i nadam se da trenutno odmarate. U svakom slučaju, želim vam da ste u dobrom raspoloženju. Ukoliko vam je potrebno malo inspiracije i laganih tema za čitanje, sledi izbor par interesantnih priča. U pitanju su tekstovi koje sam pronašla na internetu i koji bi mogli da vam pomognu kako u pripremama za odmor, tako i ukoliko želite da se opustite.

Ako vam je potrebno malo inspiracije i priprema za putovanje, izdvajam putopis šta možete (morate) videti u Portu. Naziv priče je 48 sati u Portu.

Nije kasno da pročitate i saznate razlike između krema za sunčanje – hemijski filteri ili fizički tj. mineralni filteri kao sastojak koji ih razlikuje. Detaljnije o razlikama i kako odabrati odgovarajuću kremu za sunčanje.

Ako se spremate za put, 17 recepata kao zamena za grickalice. Mnogo zdravije, veoma jednostavne varijante.

Kako biti prisutan u trenutku i stvarno uživati dok ste na odmoru.

I, bez obzira da li ste na odmoru ili ne, važno je da povedemo računa o dezinfekciji ruku. Jednostavan, savršen recept kako da sami napravite gel za suvo pranje ruku.

Na početku kreiranja bloga, kao redovnu rubriku sam imala nedeljne interesantne priče sa interneta. To su bili tekstovi koji su mi u toku sedmice privukli pažnju i koje sam izdvajala za čitanje vikendom. Hajde da pokušamo da vratimo taj deo na blog, i da vidim da li će se vama svideti. Pišite mi utiske, svaka vaša reč mi mnogo znači.

Do sledećeg čitanja,

Tanja

 

 

2 Replies to “Interesantne julske priče”

    1. Hvala na lepim rečima! Drago mi je kad mogu da promovišem interesantne ideje koje uvek pronađem na tvom blogu. Obožavam te jednostavne DIY recepte, a i ti ih tako savršeno prezentuješ da je šteta da ih i drugi ne vide. I naravno, kada vide kako je to jednostavno, “moraće” da ih isprobaju. Veliki pozdrav! 🙂 ❤

      Liked by 1 person

Leave a Reply

